Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 17:35, 31 Sie 2010 PRZENIESIONY Śro 0:12, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Znam te stronę z visem,czytałem gdy zaczynałem ze skechupem.
A to dopiero model :
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę oglądnąć wszystkie zakładki a nie tylko pierwszą !
Jak on to zrobił w skechupie?
Wciąż tak mało umiem w skechupie,ale człowiek się uczy cale życie ... a i tak umiera głupi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Wto 17:38, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Wto 18:11, 31 Sie 2010 PRZENIESIONY Śro 0:13, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
No, trochę nad tym posiedział...
Nowy Sketchup i pluginy do niego potrafią coraz więcej - tutaj uzyto scen animacji i
zapewne animowane obiekty. Mógł sobie jakiś ciekawszy pistolet wybrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:40, 26 Kwi 2008 PRZENIESIONY Śro 0:15, 01 Wrz 2010 Temat postu: Google SketchUp- Własne projekty |
|
Jednym zdaniem przekażę całą treść tematu: Pochwalcie się swoimi projektami broni wykonanymi w SketchUpie
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Sob 16:43, 26 Kwi 2008 PRZENIESIONY Śro 0:15, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
To zabrzmiało jak wyzwanie.... Mam trochę tego....
muszę poszukać, a czasu mało bo magisterkę piszę......
tak coś na prędce, tu obok na razie tyle...
http://www.jedendojednego.fora.pl/plany-zdjecia-rysunki,3/jak-tworzyc-plany-rysunki,119.html
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr-Bad dnia Sob 16:58, 26 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Czw 18:35, 16 Kwi 2009 PRZENIESIONY Śro 0:16, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
No, może to moze nie mój projekt, ale to chyba najlepsze miejsce na modele 3D w ogóle.
Szukałem jakiegoś prostego shotguna w Sketchup'ie (do rozłożenia na siatkę)
Wpisałem Mossberg i coś fajnego mi wyskoczyło:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak by tak go dobrze skleić, można kogoś postraszyć....
no i cały wybór Stenów.... do przeróbki na sklejanki
[link widoczny dla zalogowanych]
Specjaliści tylko muszą wskazać który model jest najwierniejszy....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr-Bad dnia Czw 18:56, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Pon 19:55, 01 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:16, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Nie wiem, gdzie to dać, ale wiąże się to ściśle z modelowaniem 3D - tekstury.
Wciąż polując na różne piękne tekstury trafiłem na tą piękną stronkę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda głównie architektoniczne, ale powinno się przydać. Po co?
Ano, będziemy/cie kręcić różne filmiki a tu odpowiednich budynków, plenerów brak...
No to robimy sobie różne ruinki w SketchUp'ie i umieszczamy w filmie...
Trochę z tym roboty ale są odpowiednie programy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
roki2854
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom mazowieckie
|
Wysłany: Pon 20:49, 01 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:17, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Trochę szkoda powtarzać stare zdjęcia są na forum, tak jak pisałem w pierwszych moich postach na tej stronie modele 3d SketchUpa potrzebne mi były tylko do wykonania zdjęć rzutów. Do tej pory nie może mi wejść siatka z pluginem od Mr Bada (SketchUp 6 wersja polska) . Chyba, że robię coś nie tak z rozkładaniem na płaszczyzny bo plugin niby się włącza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Pon 23:12, 01 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:17, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Trochę zagadkowy post...Może trochę jaśniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
roki2854
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom mazowieckie
|
Wysłany: Wto 5:54, 02 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:17, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Plugin ściągnięty i wrzucony do pluginów SketchUpa, zaznaczam go, klikam element z lewym alt i klikam na drugą płaszczyznę(tak jak było doradzane) i nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Wto 12:57, 02 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:18, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Może pierwszą płaszczyznę klikać bez Alta a dopiero nastepne z Alt'em...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
roki2854
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom mazowieckie
|
Wysłany: Wto 15:47, 02 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:19, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Niestety nic... jakaś rada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Wto 17:43, 02 Mar 2010 PRZENIESIONY Śro 0:19, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Hm, dziwne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Śro 0:36, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Kompletuję zestaw narzędzi do ewentualnego użycia w logo. Dziś zrobiłem prosty młotek Robota na 10 minut...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Śro 20:40, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
http://www.youtube.com/watch?v=uC9ZIeEadqQ
Też bym tak chciał ...
Chodzi prawdopodobnie o wstawianie obiektów animowanych do Sketchup.
W tym przypadku rożnych ludzików, zdaje się. Z tego co zrozumiałem, program
nazywa się Antics 3D, nie wiem czy jest nadal rozwijany ale z tego co wyczytałem
jest do ściągnięcia tu:
[link widoczny dla zalogowanych] a dokładnie chyba tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr-Bad dnia Śro 21:55, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
![Użytkownik Zasłużony Użytkownik Zasłużony](http://img116.imageshack.us/img116/4613/gwiazdkaep0.jpg)
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 20:05, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Witam
Ostatnio bawiłem się trochę skechupem i chciałbym się podzielić nabytą wiedzą.
Przedstawię sposób w jaki niecierpliwi lub leniwi,mogą uzyskać model broni bez własnego projektowania
Po pierwsze wchodzimy na:
[link widoczny dla zalogowanych]
I ściągamy sobie jakiś skin broni do Counter Strike 1.6 lub condition zero.
Wypakowujemy pobrany plik
Otrzymujemy pliki o rozszerzeniu .mdl
Ściągamy program Jed's Half-Life Model Viewer
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz studiomdl
[link widoczny dla zalogowanych]
i mdldec
[link widoczny dla zalogowanych]
Instalujemy i uruchamiamy Jed's Half-Life Model Viewer
Wchodzimy w menu Tools> Configure Tolls i wskazujemy programowi gdzie znajdują się na dysku pliki studiomdl i mdldec.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybieramy opcje Tools>Decompile model i wskazujemy programowi nasz plik .mdl
Otrzymujemy ood kilku do kilkunasu plików
Interesuja nas tylko pliki bmp i smd
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz potrzebujemy programu autodesk 3ds max oraz 2 pluginów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ściągnięte pluginy umieszczamy w folderze plugins ,który znajdziemy w folderze zainstalowanego programu 3d max.
Ważne jest aby wybrać pluginy do właściwej wersji programu (np 9 do 3d max 9itp)
otwieramy 3d maxa.
Dajemy import,i importujemy któryś z naszych plików smd(musimy znaleźć właściwy metodą prób i błędów)
[link widoczny dla zalogowanych]
W niektórych modelach musimy importować kilka plików ponieważ model jest podzielony na części.
Dajmy też przy imporcie opcje skip animation
Ja wybrałem dość prosty model Colta Pythona dla przykładu
I mamy model w 3d maxie
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz już tylko export naszego modelu w formacie 3ds
zaznaczamy przy tym Preserve Max 's Texture Coordinates
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamykamy 3d maxa
Przenosimy nasze pliki bmp do folderu do którego eksportowaliśmy plik 3ds,są to nasze tekstury.
a tak wyglądają
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz otwieramy skechupa,dajemy import.
I wczytujemy nasz plik 3ds
I to wszystko,oto nasz gotowy model.Nie jest może idealny (np jedna strona jest odbiciem lustrzanym drugiej)ale tez nie szukałem najlepszego,to tylko przykład,a można znaleźć lepiej dopracowane modle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje że mój post okazał się pomocny komuś,za wszelkie błędy przepraszam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Pią 20:08, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|