Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 21:08, 23 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Raczej ścian mi nie braknie mam cały garaż ,strych i pokój wiec mogę do woli zagracać
To teraz dalsza część serialu.
Przyciski zwalniania magazynka:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Poskładane gniazda magazynków:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
I mała prezentacja części do produkcji oba Mk2, Mk2s ,Mk5 i Mp18
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Kolejna część serialu:
Przyspawane szczerbinki i części gniazda magazynka oraz wykonana oś spustu:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Witam po dłuższej nieobecności.
Dziś tylko takie drobnostki(dorobiłem dwie osłony mechanizmu spustowego).
Projekt pomimo chwilowego braku czasu będzie kontynuowany
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:48, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Witam
Powoli tworzone są mechanizmy wewnętrzne (spustowe),
osłona mechanizmu jedna jest przykręcana druga na wcisk.
Pozostało pospawać oczyścić i pooksydować.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
No to jedziemy dalej:
Pospawane osłony mechanizmu spustowego, dorobione blokady kolb. Poprawione spawy na gniazdach magazynków i przy szczerbinkach.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Dorobione kolejne części do Mk.IIs
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Van helsing dnia Sob 19:50, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 21:09, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Witam. Etap pierwszy można uważać za zakończony.Następnym etapem będzie wygładzenie powierzchni oraz dorobienie sprężyn i brakujących elementów.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Van helsing dnia Pią 19:32, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
walther38
Wielce Zasłużony dla Forum
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 3961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:28, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Bardzo ładne. Typowo wojenna produkcja. Gniotsja nie łamiotsja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 14:03, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
Mała aktualizacja stanu replik. Dorobione wyciągi łusek, blokada gniazda magazynka dostała "talerzyk" i wyszlifowane gniazdo na muszki.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endi66
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz i okolice
|
Wysłany: Pią 17:35, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
No ja bym się czepił tych okienek,to jedno(dolne),cóś jakoby za długie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 19:20, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
Drogi Panie Endi66 to okno na dole (w uchwycie magazynka ) jest dobre, natomiast okno w rurce komory jest za krótkie (jest widoczna nawet linia do której ma być rozpiłowane) .
Jako że dziś święto pracy to świętowałem na całego.(niestety komora zamkowa i kolba jeszcze do oksydowania).
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Van helsing dnia Pią 19:30, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 20:37, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
Poprawione okno wyrzutowe łusek i nowe przełączniki rodzaju ognia.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 20:56, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
Witam ,mam problem z wykonaniem sprężyny. Udało mi się ją nawinąć , ale mam problem z hartowaniem. Proszę o poradę jaka temperatura będzie najlepsza i czy po nagrzaniu zostawić do ostygnięcia czy chłodzić w oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
endi66
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz i okolice
|
Wysłany: Czw 22:10, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
Ja swoje sprężyny wykonywałem z drutu sprężynowego.I bez żadnego ulepszania cieplnego,działały bez zarzutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rynio_di
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 399
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 7:28, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
Na temat sprężyn dużo było na forum , poszukaj . Ja także kręciłem sprężyny ,, na zimno ,, i do replik w sam raz .
I nie szukaj drutu fortepianowego ( jak w opisach ) tylko zwykły drut sprężynowy , zdaje mi się że 1,2 mm .Ze wzoru na sprężynę źle wychodzi , trzeba wałek zrobić cieńszy . Gdybyś był z Lublina użyczył bym ci wałek do kręcenia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 15:07, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
Zanim zapytałem czytałem wszystko na forum i nie tylko. Próbowałem też wykonać sprężyny z nawijaniem i formowaniem nie mam problemu, chodzi natomiast o samo hartowanie i odpuszczanie sprężyny.Kupiłem drut SM (czarny) haruje nagrzewając sprężynę do czerwono pomarańczowego i ochładzam w wodzie. Potem podgrzewam do koloru fiolet i zostawiam do ostygnięcia lub w innej próbie do oleju silnikowego, niestety sprężyna ani tak ani tak nie zachowuje kształtu (długości)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piogra66
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ochaby Małe k.Skoczowa
|
Wysłany: Sob 19:10, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
Temat sprężyn jak zawsze niewdzięczny,jeżeli można trzy grosze,zwijamy drut (materiał 50HS lub 50HF) hartujemy w temperaturze 860 C w oleju,odpuszczamy w temperaturze około 300 C na powietrzu (barwa nalotowa słomkowa) powinno działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van helsing
Rezydent
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 13:05, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
Witam dziękuje za poradę w w sprawie sprężyn. Prezentuję ukończoną moją pierwsza metalową replikę . Brak jeszcze sprężyny zamka .
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Nie 19:44, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
Dochodzi Pan do mistrzostwa. Można już manufakturę zakładać
Z czasem pewnie zostałbym Pana klientem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|