Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Śro 22:29, 26 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Bo może Pan nie robił całej lufy z kawałków jak My
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kroll
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / okolice
|
Wysłany: Czw 16:07, 27 Wrz 2018 Temat postu: |
|
dirle napisał: | Sprytne rozwiązanie - pytałem się ponieważ ja zawsze mam problem z zachowaniem osiowości lufy - mam wrażenie, że lekko w moich projektach ucieka na boki. Ostatnie pytanie - jak jest osadzona osłona lufy i co ją centruje? |
Przyspawana krótka rura o mniejszym fi, na to nałożona osłona i przyspawana spawami otworowymi. Lufa osiowana "na oko"
Dzięki gwintowanemu mocowaniu lufy można ją wykręcić np do transportu (mieści się w bagażniku), lub do oksydowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dirle
Użytkownik
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:17, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
Dzięki za podpowiedź- też tak zrobiłem - lufy odebrane od tokarza, osłony również ale zepsute za mało otworów frezer wywiercił więc zamówiłem nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|