Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Sob 22:22, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
"Wszystkie moje modele można pobrać z 3d warehous..."
No, faktycznie... nie pomyślałem... ściągam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Sob 22:39, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
Właściwie jeśli chodzi o teksturę naboju, pomyślałem nad czymś takim...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomyślę jeszcze nad tym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Sob 23:56, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
Pomyślałem, że wiele można zrobić umiejętną teksturą, "projektowaną" i photomatch'em...
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
To tak na szybko, bo późno już aby szukać dobrych tekstur...
Może do takiej perfekcji Nam daleko, ale "do młodzieży świat należy"...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr-Bad dnia Nie 1:14, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 9:07, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
no nieźle
Ja tam nie używam opcji photomatch ,uważam ja za najbardziej wk......narzedzie Su
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Nie 9:37, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Nie 14:49, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
No, bo właściwie tam się nadaje, gdzie można wytyczyć linie współrzędne, perspektywę.
Na naboju będzie trudno chyba że są ustawione w jakichś rządkach, jak w pudełku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 22:47, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
Ostatni opracowałem dla dziewczyny kolegi projekt łóżka ,ot i tak w ramach przerwy zrobiłem taki mały render dla zabawy .Okazało się ze trochę za dużo powierzchni i tekstur- czas renderingu godzina przy wykorzystaniu 100% procesora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walther38
Wielce Zasłużony dla Forum
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 3961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:44, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
Właściwie to te zabawki powinny być po materacem, na wszelki wypadek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez walther38 dnia Czw 23:44, 22 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Pią 9:18, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
Właściwie to powinno by te łóżko w większej perspektywie, aby te zabawki były bardziej
widoczne, bo ładne są... No cóż, wyrasta Pan na mistrza modelingu 3D i renderingu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:50, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
Do mistrz to mi jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo brakuje.
Ale zgodzę się na bycie ,,miszczem"
A teraz zgodnie z radami Szlachetnych:
Taki render wykonany trochę pod wpływem ... soku z gumijagód
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Sob 19:52, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walther38
Wielce Zasłużony dla Forum
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 3961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:56, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
Przy takim bogactwie na materacy gzie będzie spać właścicielka?
A ta "szczelba" w piaskowym kolorze do reszty nie pasuje (mnie). Może by ją też pooksydować?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez walther38 dnia Sob 19:58, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:58, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
Nie ma właścicielki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Sob 19:59, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 21:29, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Ostatnio jestem bardzo zajęty (nie ma mnie w domu od 7 do 19)więc nie mam zbytni czasu na zabawy sketchupem
ale nie znaczy to że nie robię zupełnie nic.Wykonałem taki oto prosty model derringera Bond Arms Cowboy Defender w kalibrze 45 LC/410
model do pobrania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Wto 9:30, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Model ładny a łuski nabrały połysku...
Jeno teraz dla odmiany pistolet za blady...
A może słów kilka o Pańskich sposobach renderingu?
Szlachetny Pan Bocian (ten od Visa z logo powyżej) mówi, żeby dać sobie
spokój ze Sketchupem, bo jest "nierozwojowy" i przesiąść się na np. Blendera...
Ale gdzie Blenderowi z przejrzystością do Sketchup'a...
Będę uparty i poczekam aż się ten Sketchup bardziej rozwinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 19:49, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Odnośnie renderingu zachęcam do zapoznania się z postami z tego forum
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do sketchupa jest on równocześnie programem łatwym i trudnym.
Łatwym ponieważ ma tylko kilkanaście narzędzi a nie kilkaset jak inne programy .Trudnym ponieważ trzeba wymyślić i wyobrazić sobie których z tych narzędzi użyć aby uzyskać potrzebny nam(często skomplikowany)kształt.
Ja cześć mojego modelowania obmyślam w pracy lub podczas snu a nie przed komputerem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Śro 9:21, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
"ponieważ trzeba wymyślić i wyobrazić sobie których z tych narzędzi użyć aby uzyskać
potrzebny nam(często skomplikowany)kształt."
O, i to jest kreatywne podejście do problemu
Mnie też się zdarza tak rozmyślać w kościele albo na jakimś balu...
A jakie pomysły wtedy powstają...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr-Bad dnia Śro 9:22, 18 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|