Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 22:14, 31 Gru 2020 Temat postu: Browning Baby..po raz kolejny :) WIP |
|
Jako ze koniec roku dziś ,a ja w tym roku w sumie nic w interesującym nas temacie (oprócz obietnic) nie zrobiłem,wykorzystałem 2 tygodnie przysługującego urlopu i wróciłem do projektu który już tu kiedyś pokazywałem. Browning Baby czyli pistolet dla skrzata Ta wersja ma lepiej oddawać rzeczywisty wygląd broni.
Stan prac na dzień dzisiejszy:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Statystyki modelu :
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosty 3 godzinny render z przypadkowymi teksturami i oświetleniem (proszę mi wybaczyć ale nie chciało mi się przy tym grzebać o 21 w sylwestra bedąc już pod dużym wpływem :
[link widoczny dla zalogowanych]
Życzę wszystkim wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Pią 12:58, 01 Sty 2021 Temat postu: |
|
Coraz lepiej Panu te rendery wychodzą W ogóle trzyma Pan poziom Najlepszego!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 10:08, 23 Gru 2021 Temat postu: |
|
Witam. Miałem cos działać nad zaczętymi modelami, a była cisza...
No cóż postanowiłem zaczekać do zmiany procesora, płyty i ramu... bo w grudniu 13-tka
Mam wiec teraz I7 479K porządną płytę główna Asrock Z97extreme 4 16 giga ramu..duży przyrost wydajności : przedtem 4x3.8 teraz 8x 4,4 W końcu nie bede musiał robić 4 godzinnych renderów,a i komp nie będzie się przycinał na modelach z kilkudziesięcioma tysiącami płaszczyzn, choć SU nie wspiera wielowątkowości ...
No i przeszedłem wreszcie na win 10. Dziś instaluje sketchupa, powgrywam te kilkadziesiąt pluginów ,później kerkythea i vray do tego photoshop..i do dzieła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Czw 10:10, 23 Gru 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Czw 16:33, 23 Gru 2021 Temat postu: |
|
No, czekamy, czekamy z niecierpliwością....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 12:18, 06 Sty 2022 Temat postu: |
|
eh to znowu mja...mialo byc tak pięknie wyszla qpa. po złożeniu nowego kompa okazało sie że jeden z dysków am duże problemy z działaniem. i to ten dysk na którym mam wszystkie plany,zdjęcia ,zaczete modele sketch upa i samego su zainstalowanego ... Przy każdym starcie windowsa jest sprawdzany i naprawiany. W systemie dysk jest używany non stop w 100 %... Próbuje z niego przenieść wszystkie materiały ....ale przeniesienie 400 gb trochę schodzi gdy 4gb przenosi mi godzinę Wiec prawdopodobnie po wypłacie trzeba będzie kupić nowy dysk...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Czw 12:30, 06 Sty 2022 Temat postu: |
|
I tak dobrze, że dane nie znikły... Ale taki dorobek trzeba zabezpieczyć....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper163
Starszy użytkownik
Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:33, 06 Sty 2022 Temat postu: |
|
Ma Pan dysk HDD czy SSD?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 15:49, 06 Sty 2022 Temat postu: |
|
snajper163 napisał: | Ma Pan dysk HDD czy SSD? |
2x hdd
1 x ssd
padł jeden z hdd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 22:08, 10 Sty 2022 Temat postu: |
|
Witam.Nareszcie po prawie 2 tygodniach kombinowania udało mi się przenieść prawie wszystko z dysku. Zaginęły tylko moje biblioteki materiałów z Kerkythea .... Nic to trzeba będzie zainstalować ,ściągnąć biblioteki materiałów i stworzyć trochę swoich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 14:55, 04 Cze 2023 Temat postu: |
|
Po malej 3 letniej przerwie cos ruszyłem z modelem, może nawet go skończę ... Powstały naboje, był też magazynek ale cos z wymiarami p[opieprzylem i trzeba zrobić od nowa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Czw 23:37, 12 Wrz 2024, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Nie 15:26, 04 Cze 2023 Temat postu: |
|
Bardzo ładne choć nierealnie gładkie...
Przydała by się jakaś ździebko porysowana tekstura...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 16:57, 04 Cze 2023 Temat postu: |
|
będzie teksturaale w ostatecznym renderingu bump normal itd...a to po prostu defaultowe tekstury z kerkythea pokazujące postep prac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonmetalowiec
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 2467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 22:40, 13 Wrz 2024 Temat postu: |
|
Witam ,dawno mnie nie było ale cytując klasyka: ,,Wiadomości o mojej śmierci były mocno przesadzone"
Jako że jesień ,więcej czasu, gry online mi się znudziły ,postanowiłem troche powrócić do SU. stwierdziłem ze w końcu skończę Browninga Baby .... 6 lat to chyba dość jak na w sumie prosty model ....
Tak więc w 2 wieczory powstał w końcu poprawiony magazynek... który wymaga małych poprawek, co wyszło po renderingu . Nic to na dzień dzisiejszy magazynek wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tekstury proszę nie zwracać uwagi, to po prosto bazowe tekstury wbudowane w program renderujący
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leonmetalowiec dnia Pią 22:44, 13 Wrz 2024, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr-Bad
Użytkownik Zasłużony
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 15662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzozowica
|
Wysłany: Wto 7:38, 01 Paź 2024 Temat postu: |
|
No, widać , ze trzyma Pan formę i fason
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|