Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michaś
Starszy użytkownik
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Pon 23:03, 12 Lis 2007 Temat postu: Objętość powietrza cylindra do lufy |
|
Witam,wie ktoś ile powinien wynosić powyższy stosunek dla broni długiej?
Na wsmag w zbrojowni jest że minimum 1,8 ale nie ma ile maksymalnie
bo za dużo teżnie dobrze.Mój karabin to krótki mosiek wz38/44.Zrobiłem go dwa lata temu i cały czas modernizuje.Teraz charakteryzuje sie stosunkiem około 2,1 przy mocy 410fps na amunicji 0,2.Jeśli zna sie ktoś dokładnie na tych proporcjach to prosze o pomoc bo jest masa różnych danych a na sprawdzenie wszystkich moja mała drugowojenna tokarka nie ma już siły He He.Z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Juhas
Administrator
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Śro 16:46, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
Niestety nie jestem w stanie ci pomóc... ale nieomieszkam poprosić o foty mośka:) jak również tokarki hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michaś
Starszy użytkownik
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Czw 21:52, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
Spoko,z komputerów jestem mało ambitny więc jak sie naucze wklejać foty to wkleje te co mam,Tokarki tak samo-kupiłem ją za przyczepke piwa wraz z osprzętem .Nie jest super dokładna ale mosiki w czasie wojny też nie były.tu sie pochwale bo to chba mój patent Sprężyne w moim mośku naciąga sie odwrotnie niżw innych sprężynach to jest w strone muszki-Najpierw odciąga sie bez oporów do tyłu a potem już z oporem do przodu.Rązwiozanie ma za i przeciw ale zamek moge wyciągać z karabinu wsadzić inną sprężyne i wsunąć w karabin ponownie.Teraz go gruntownie modernizuje stąd moje pytanie o stosunek objętoci bo to bardzo ważne,nawet bardziej niż prec lufa.Robie go na Nagata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fiedotow
Administrator
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Czw 22:22, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
Wydaje mi się, że optymalnie było by cylinder do lufy jak 1 : 0,8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michaś
Starszy użytkownik
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Pią 19:29, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
nie to za mało,replika jak ma proporcje 1,4 : 1,0 to już ma niską sprawność i kiepsko lata,Chba najlepiej było by wźąc jakąś m24 m40 i zmierzyć co tam jest ale nie mam niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juhas
Administrator
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Sob 19:38, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
Wiesz co, mam paru znajomych ze springowymi snajperkami, popytam w twoim imieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michaś
Starszy użytkownik
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Nie 2:45, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
dzięki,taka informacja nietylko mi sie przyda,sam tez do tego dąze.jak cos wyjdzie to napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crossman
Użytkownik
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łęknica / Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:33, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
Na forum wmasg.pl w dziale warsztat jak się nie mylę było coś na temat objętości itp. Wiem bo czytałem, ale teraz nie chcę wprowadzać w błąd, więc jeśli masz czas to poczytaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michaś
Starszy użytkownik
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Pią 17:46, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
Dzięki czytałem już,Jest tam że nie mniej niż 1,8.Chciałbym teżwiedzieć ile może wyności ten stosunek maksymalnie.Za info z góry dziękuje,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|